Kızlar soru biraz garip ama merak ediyorum. Ben sınava hazırlanıyorum ve günün 5 saatininden fazlasını masada oturarak geçiriyorum haliyle bazen ayaklarımı karnıma çekip oturuyorum bazen altıma alarak. Karnım çok çıkmadığı için rahat ediyorum fakat biraz fazla aynı pozisyonda durunca aklıma bebeğim geliyo acaba onu sıkıştırıyor muyum diye ?
Bu oturma şeklini terk etmeli miyim sizce ? Ya da bu bebeğime zarar verir mi onu sıkıştırır mıyım. Bu arada 20+3 üm 🤗
Teşekkürler şimdiden