Merhaba arkadaşlar zor günlerimde böyle olumlu yazılar okuduğum da çok umutlanıyordum bu yüzden başka birinin umutlarına destek olmak İçin paylaşmak istedim. Öncelikle ebeyim ve böyle şeyler hep sağlık kesimindekilerin başına gelir derlerdi de inanmazdım. Gebeliğimin 8. Haftasında idrar yolu enfeksiyonuna yakalandım eşlik eden çok şiddetli bel ağrım da vardı antibiyotik ve fitile başlatılıp 3 gün dinlenmem istendi. Daha sonra 10. haftamda alerjik reaksiyonlar geçirmeye başladım ancak ilk trimester olduğundan neye alerjim var diye test yapılamadı 18. haftaya kadar devam etti. 21. haftamda detaylı ultrasona girdim ve her şey çok iyiydi ancak ne olduysa 24. haftamda idari izin raporu almak İçin gittiğimde oldu. Muayene sırasında 3 cm açıklık, kese delinmesi(emr), su gelişi, enfeksiyon saptandı hemen hastaneye yatışım yapıldı tabi ben bu süreçte korkudan kendimde değilim. Su geldiğinden ötürü serklajda yapılamıyordu. Kanamam ve gördüğüm bir su yoktu ancak yeşilimsi kokusuz akıntım vardı. Hemen antibiyotik tedavisine başlatıldım serumlar iğneler haplar fitiller ne ararsanız vardı. Hemen çift doz ciğer geliştirici yapıldı. Günde 2 kere nstlere bağlanma dönemi ve hiç ayağa kalkmadığımdan oksapar başlatıldı. 27. haftada şeker çıktı ve bunun içinde diyete de başlatıldım. Günde 7 kere akş-tkş bakmaya başladılar.Çok şükür 33 haftaya vardığımda hatırlatma ciğer dozu yapıldı ve normal doğum sürfaktan gelişimine katkıda bulunduğundan aşırı korkak olsam da denemek istediğimi söyledim. 34+1 de saat 14 de doğumhaneye verildim alttan rahim ağzı yumuşatıcı ilaç uygulandı. Yumuşama olunca suni sancı başlandı ancak bünyem kabul mü etmedi bilinmez dört kez damar yolum patladı ve bir türlü alamadım sonra kendi sancılarım başladı duşa girdim son sancılarda yorulduğumdan ebe arkadaşlarım destek uyguladılar biz kristal deriz ama halk dilinde üstüme çıktı derler🙂 Daha sonra bebeğim 20:17 doğdu. Hemen tedavisine başlandı. Korkmayın bol bol dua edin araştırma yapın herkese şimdiden hayırlı doğumlar dilerim.