Kızlar bir kaç gündür kaşıntım vardı deli gibi resmen ağlamak istiyordum sonra bu gün çok kaşınmadı dedim herhalde geçiyor. Yatağa geçtim bi başladı kaşınmaya, üstüne tuvalete gideyim dedim idrar yaparken yanma oluştu. Eczaneye gitsem birşey verirler mi? Doktorumla randevum 13/12 cunku daha var…