Selam kızlar. Doktorum çok iyi, çok merhametli, beyefendi, inisiyatifi ve işinde gayet başarılı biri. Doğumumu güzel bi şekilde gerçekleştirdi harika biri yani. Doğum ve kontrollerde teşekkğrden başka Bi şey yapmadık hele ki hatıra fotoğrafı çekilmedik😕 çok istiyordum ama çekindim. Biraz zaman geçtikten sonra ufak Bi hediye alıp bebeğimizle ziyaretine gitsek acaba olur mu? Hani her şeyin zamanında yapılması daha doğru olurdu ama böyle de mantıklı değil mi ve ne alabilirim?