Bru benim oksurukten kaynaklı bir ağrım olduğunu düşünüyordum zaten batma vs yürürken birden giren sancıları oluyordu
Nst de cok sancim cikti hastaneye beni bırakmadılar dogum vaslamis diye
Onun dışında aslinda karsilayabildigim agrilardi ben dogum başlamış diye hiç wnlamadim
Sezeryan sırasında da daha ameliyat başlamalısın suyum geldi oyle gerceklesti