Busra2013 yaa bende 15+4 hamileyim birazcık göbeğim olmasına rağmen eşim karnıma yatar sever öper sonra da seneye aramızda olcak birlikte yatıcaz der hayali bile bu kadar güzelse gerçeğini düşünemiyorum bile rabbim sağ sağlim sağlıcakla vaktinde hepimize kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻😍