kelebek12345
Merhaba kzlar adetime bugün 4 gn var. Ama 3 gndr süren gösgs agrm var siddetli. Adet olacak gibi sancılanıyormda ama günümede var daha. Sancılanıyorm sürekli gidiyorm hcbsey yok. Szce bu belirtiler neden oluyor. Erken hamilelik belirtisi olablirmi?