Moonlight_10 Selma61 valla cok zor 🥺 bu uyku problemimiz galiba vücudun hazırlığı bebek doğduktan sonra da belki geceleri uyumicaz ya bence ondan 🤪😭
Selma61 Moonlight_10 Benim 2ci hamileliğim ilk doğumdan sonra evde zombi gibi geziyordum uykusuzluktan gözlerimi acamiyordum uykusuzlukda çok zor valla
Elif1608 Selma61 38+4 haftalık olduk🧿 1 haftadır hem korku hem heyecan hem sancılardan uyuyamıyorum🥲 uzanamıyorum bile sağdan soldan bişeyler batıyo 😢
Dunyabebek Selma61 4 aydır uyuyamıyorum geceleri. Ne zaman yorgun dusucem bilmiyorum ama hiçte uykum gelmiyor. Bebeğim çok hareketli sürekli tekmeliyor yarım saatte bir çise gidiyorum..