Kızlar selamlar hepinize.
Yarın 36. Haftamda sezeryan için sabah yatısım yapılacak bebeğim 2 haftadır gelişmemiş maalesef kolestezım var 2.4 kilo civarı bugün 2 doz ciğer geliştirici yapıldı umarım kuvözde kalmadan atlatırız süreci hazırlıksız yakalandığım için çok üzüldüm ağladım ama hayırlısı böyleymiş demek ki lütfen bana bolca şans dileyin.