Bende aynıyım malesef basnlerim çıktı die mi ağlamadım karnım büyüyor diye mi ağlamadım ya okadar saçma şeylere ağladım ki anlatamam çocuk gibi sevip sakinleştirmeye çalışıyor eşim ama işin kötü yanı ağlayınca durduramıyorum uzun sürüyor acayip iç çeke çeke nefesim kesile kesile ağlıyorum fena şekilde eşimde çocuğa birsey olacak korkusu yazık 😂😂😂