Crcs Eski hastalarına genelde indirim yapıyorlar . Sizin ilk diye belki birşey yapamiyirlardir. Ama genel olarak memnun kalacağınız bir hastane . Bende yeni fiyat aldım normal doğum için 2600 dedi indirim olmuyor mu dedik eski hastalarımıza birşey yaparız dedi . Ama en fazla 2500 olur sanırım . Birde ocaktan sonra yine zam gelecekmiş bende Aralık sonu doğururum inşaallah,😂😂🙈