DuruLiya1 süt parası kendiliğinden yatıyor yatmış mı yatmamış mı diye e devlet mobil den 4a/4b bölümünden görebilirsiniz. Doğum parası içinde SGK ya başvuru yapıyorsunuz onlar size gün veriyor o gün gidip paranızı alıyorsunuz. Doğum izninden sonra çalışan anne isterse çocuk okula başlayana kadar işine part time olarak devam edebilir