mekutlu12 Seyda5234 bende 29. Haftada yaşadım onu sağ tarafım kasık bel bacakta adet sancısı gibi şiddetli sancı vardı ve hiç geçmeden 3 gün sürdü. Kontrole gittim doktor çok normal dedi. Bebeğin ayakları tam kasığımdaymış o yüzden sancı yapabilirmiş. Ağır bir şeyler kaldırınca da olur diyolar bebek kasığa inermiş o yüzden olurmuş. Ondan sonra tekrarlamadı ama o 3 günü zor geçirdim
Busrase Seyda5234 benim de belim ve bacaklarım ağrıyor özellikle sağ bacağım doktora söyledim pek tınlamadı beni gece hiç uyumuyorum inliyorum belim ağrısından 32+5 izdaha
ecemsmomm Seyda5234 34+1 dün gece ara ara bıçak gibi sol kasığıma özellikle girdi bebek ittiriyor gibiydi sizinde öyle mi
Elif05_ Seyda5234 idrar yolu enfeksiyonu olabilir canım 33+4 de bende yaşadım bu haftada bebek idrar torbasına baskı yaptığı için olabiliyormuş tek kullanımlık ilaç verdi gecti çok şükür Bi git sende baksınlar
Seyda5234 mekutlu12 Benim bebegimin kafası çok aşağıda ayakları yukarda hatda kanala girdi Ama adet olucakmisim gibi ağrılar giriyor bacaklarım ağrıyor ve bebeğimde çok hareketli toplanıp duruyor anlamadım zaten anne karnındaki su çok azdı anlamdım şuan 2 hafta daha durabilir dediler lavobaya çıkıp duruyorum
Sude-96 Seyda5234 doktorunuza ulaşabiliyorsunuz mutlaka yazın. Burdaki arkadaşın dediği gibi adet sancısı gibi ağrı normal değil malesef benim oldu 31. Haftada doğuruyordum az kalsın doğum sancısı da öyle oluyor çünkü veya enfeksiyon vardır ulaşamıyorsanız en yakın zamanda hastaneye gidin
mekutlu12 Seyda5234 aa sizin farklı durumunuz varmış en ufak sancıda doktorunuza ulaşmalısınız. Benim her şey yolundayken sancı yaşadığım için normal dediler.
Seyda5234 Sude-96 birazdaha bekliyim diyorum şuan baskı oldukça lavaboya çok cikiyorum ve belimde çok ağrı var dayanamassam gidicem zaten
Seyda5234 Sinem933 zaten anne karnındaki suyum 30 ml di erken doğum olmasın diye bekliyorduk ama bebegim herelde gelmek istiyor anlamadım gidiyor geliyor ağrılar
Busrase Seyda5234 ufak bir idrar bile sancı yapıyor baskı yapıyor aynı şeyleri yaşıyoruz doktora görünürsen yaz sevinirim
Sinem933 Seyda5234 bence yarın doktora gidin ben ikiz gebelik yaşadım üst üste binmişlerdi benimkiler hemen o gece sezeryana alındım
NilayYp Busrase şuan aynısını yaşıyorum kaç saattir sırt ve bacak ağrısından oturup sinirden ağlamak üzereyim,alt bölgemde de yanma baskı oluyor,ama oğlum da durmuyor ara ara ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum
Seyda5234 Busrase Yazarim tabiki bende aynıyım işte tuvaletim olmadığı halde isiyorum işemiş gibide hissetmiyorum tuhaf çok ağrım olursa gidicem
aycakcer Seyda5234 merhaba canım eğer sertleşmelerinde oluyosa sancı olma ihtimali yüksek bencede oyalanmadan doktorunla görüş sabahın ilk saatlerinde
Seyda5234 mekutlu12 evet o yüzden korkmusdum ama doktorum bebeğin bareket ediyorsa hiç bir sıkıntı olmaz demisdi
Seyda5234 aycakcer vallhi gece bütün ağrılarım vardı ama şuan iyim yine takip edicem olursa direk gidicem bu sefer