Kizlar aksamdan beri once hafif regl agrisi gibi basladi sag kasigimda. Sonra icimde balonlar patladi gazdir dedim. Simdi de sanki icimde bir sey etimi cekistiriyor aciyor canım yine ayni yerde. Cocuk hareket edince boyle can yakar mi ya sanki cimciriyorlar beni icerden?