Benimde tsh değerim hamileliğimin basında 3.01 di suan 11 haftalığım ıkı gün önce kan testı yaptırdım tsh değerim 7 çıkmış doktorum acil dahiliyeye git dedi pazartesi gidicem neden yukselir ki anlamadım burdan birinde okumuştum yüksek tiroiti ceviz suyuyla düşürmüştü denesem bebeğe bişey olur mu acaba