Fatmadumankorc bende hipertirodii var dahiliye doktoru bana propycil verdi günde iki kere kullanıyorum mutlaka kullanmalısın dedi, 21. Haftamda ayrıntılı ultrasona girmiştim ordaki perinatolog da ilacı kes, bebeğe geçip bebekte hipotiroidiye sebep olabilir, eğer kullanmak zorunda kalırsan 30-32. Haftalar arasında tekrar gel, bebeğin tiroid taramasını yapmamız gerekir dedi. İnanılmaz kafam karıstı, hani doktorun bir bildiği var ki veriyor diyerek gönül rahatlığıyla içiyordum başlarda, perinatolog öyle deyince iyice çorba oldum ama içmeye devam ediyorum ilacı. Umarım düzelmiştir de ilacı bıraktırır doktor