İkinci hamilelik de olsa biraz erken değil mi sanki? İnsanlar o haftalarda kalp atışlarını ancak duyuyor. 😇Bebeğin boyutu da malum, imkansız yani… Yanlış anlamayın lütfen ama belki bir gaz hareketi veya nabız hareketi gibi bir şey hissetmiş olabilir misiniz? 🙏Sağlıkla gelsin inşallah bu arada. 🌼