Arkadaşlar merhaba sizlere danışmak istediğim bir konu var, geçen ay hamileydim teslim gecikmişti ve 3. Gün kan testi idrar testi yaptım pozitif çıktı 2 gün sonra yani regl gecikmemin 5. Gününde kanamam oldu ve düşük dedi doktor, ve şuan aynı sorunu tekrar yaşıyorum bu ayda pozitif çıktı şuan 5. Günüm reglmın geçmesinin ve kanamam başladı, yardımcı olur musunuz sebebi ne anlamıyorum gerçekten 😢😢