Selam güzel anneler ❣️ 32 haftalık hamileyim ara ara şiddetli kasık ağrılarım oluyor . Nst bağlandığım zaman sancı çıktı doktorumda . ADALAT CRONO 30 Mg hap verdi günde 6 kez yarım yarım olarak almamı söyledi ama bir işe yaramadı ağrılarım geçmedi . Aranızda kullan var mı acaba ? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🌸