Ay çok güzel bi post açmışsınız benim bir arkadaşım doğuma gideceği gece hiç uyumamış bebeği yorgun doğmuş hava vermek zorunda kalmışlar o yüzden uykuyu biraz düzene sokmak gerekiyor Bir de sezeryandan sonra çok kahve tüketildiği için vücut iyice uykusuz kalıyor