Merveacisu06 36. Haftamdayim 2 gecedir aybi durumdan hastane de yatıyorum. Karnım sertlesiyo ve süresi 40 saniye üstünde. Sancım 100 e dayanıyor geldiğim andan itibaren sancılarım çok duzenlk ama acilmam devam etmiyor 2 cm de kaldı en son. Biraz daha yatarsam hastanede kafayı yemek üzereyim. Ağrıdan kıvranıyorum. Biri geliyor doğum başladı hadi az daha dayan diyor başkası geliyor açılma olmuyor dogurmazsin diyor. Herkesten başka bişey çıkıyor bunaldım ve bütün psikolojim yıprandı. O kadsr hazır ve istekliydim ki anne olmaya ama bu sürekli nöbet değiştiren sürekli ay k nstye bakıp sancimi gören hemsireler ebeler beni sinir krizine sürüklüyor. Beni evime gönderin diye ağlıyorum hastane ortasında