Merhaba hanımlar 2 haftadan beri akıntım sıvı şekilde gelmeye başladı bugün dank etti kafama yani yeni farkettim böyle oldugunu diyebilirim bugun doktor kontrolümüz vardı ama bebeğimde su azalması var vs.demedi doktorum bende sormayı unuttum benim gibi olan anneler varmı acaba normalmi bu durum? Sanki idrar yapmışsınızda ıslanmış gibi düşünün iç çamaşırı öyle yani renksiz kokusuz haftaya cumartesi kontrolüm var mutlaka sorucam doktoruma size de danışmak istedim ☺️