B_U_S_R_A MoM173 kızımda kontrolünden 1 gün önce ağda yapıyordum hiçbir sorun yaşamadım 🤭(kızım 4 yaşında bu arada) şuan 32+5 teyim hâlâ yapıyorum 🤭
Derensmom MoM173 40.haftamda bile yaptırdım keşke doğuma katkısı olsaydı da 41.haftaya kadar beklemeseydim 🤣🤣🤣şaka bir yana bir zararı yok
Symkadi 37+1 de ağda yaptırdım, şuan 38+3teyim hala doğurmadım 🤣 eğer çok hassas değilseniz ve normalde de yaptırıyorsanız bir sakıncası olmaz bence
canand24 MoM173 Normalde de yaptırıyosanız bi sakıncası olmaz temiz ve güvenilir bi yerse 🤲🏻😊 bende 36 veya 37de yaptıracağım