Kızlar bugün devlet hastanesine cinsiyet öğrenmeye gittim 16+4üm erkeğe benziyor erkek bu dedi başka da bi şey demedi. Emin değilim belli olmaz hazırlık yapma falan da demedi. Neyse akşama doğru içime sinmedi özel hastaneye gittim doktor “kızımız çok sağlıklı “ dedi defalarca emin misiniz diye sordum %100 kız dedi renkli ultrasonla gösterdi. 😅bir gün içinde hem erkek mutluluğu hem kız mutluluğu yaşadık 😂 allahtan aynı gün doğrusunu öğrendim siz de kesinlikle tek doktorla kalmayın kalacaksanız da en azından detaylı ve renkli ultrasonla bakıyor olsun üstün körü bakıyor çoğu.