lleylaa Arkadaşalr 13+5 haftalık hamileyim, iki gündür kahverengi lekem var, doktora gittim bebek aşağı kaymış dedi. Dua edin lütfen, iğne yazdı, bebek geri nasıl yukarı çıkacak ki 🙁
DidemYntem lleylaa Bebeğin asagiya kayması da nedir ? Bende 13 haftalık hamileyim . Dünkü kontrolüm de bebegim ters duruyordu , doktorum bana hic sorun degil , gayet normal dedi . Seninki de bu sekildemiydi ???
Acar lleylaa sitres yapma benimde hep oldu bitti aşağıda şükür kanamam olmadı şuan 36 haftadayız. 38de alacaklar sezeryan benim zaten ama hep aşağıdaydı ısallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın yat dinlen sitres yapma
BrcKzlaslan lleylaa korkma canım benim bebeğimde hep aşağıdaydı ve kafası hep aşağı dönüktü benim bebeğimin suan 36. Haftama giriyorum az kaldı doğumuma bebeğim gayet sağlıklı içini ferah tut ağır isler yapmamaya çalış ilk zamanlar ve son zamanlar önemli 😌😌 inşallah sağ sağlim kucaklarız bebişlerimizi 🤲
lleylaa Acar iki gündür helak oldum da bişey olmaz inşallah, sol kasik bölgem ağrıyor bir de. Korkuyorum
Meliyake19 lleylaa canım sırt üstü yat ayaklarının Altınada yastık koy gerekirse sadece lavabo için kalk o zman bebek tekrar yukarı çıkıyor