Hatice_65 Boş gebelik durumu başına gelen var mı? nedeni ni bilen? doktorun tavsiye ettiği bişey yada bilgisi olanlar?
gulsonmez27 Hatice_65 ben boş gebelik yaşadım.9.haftaya kadar bekledik kalp atışı olmayınca kürtaj oldum mecburen.Doktorum çoğu ilk gebelikte karşılaştıklarını söylemişti.Vücudunun kabul süreciyle alakalı..2.gebelikte daha sık takibim yapılıyor
Bertasi25 Hatice_65 ben yaşadım kanama görerek gittimn9 haftalık dediler ama kese kocaman ama bebek yok kürtaj oldum sebebi yok yani sağlıksız gebelik sonuçları 🤷🏼♀️
Hatice_65 gulsonmez27 Bende 10 haftaya kadar bekleyip kürtaj olmuştum, ilk gebeliğimdi, toxoplazma ıgm pozitif çıktı oyüzden gelişimini etkiler demişti bidaha ki gebelik ler inşallah böyle olmaz