miquelle benim çok karışık olmuştu devlete gidiyordum ve sadece kan tahlili yaptılar ölçüm vs yapmadılar özele güvendiğim tanınan bir doktora gittim kan tahlillerin güzel gel birde ölçüm yapayım dedi herşey güzel tekrarlatmaya gerek yok dedi. O yüzden 3 ve 4 tarama testlerine de gerek yok dedi. Zaten hiç bir testin güvenirliği yok. Ama detaylıyı yaptıracağım ayak parmaklarına kadar gözüküyor zaten. Rabbim sağ salim sağlıcakla vaktinde hepimizin kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻