Alparasinannesii Ve sıra bende o gün geldi çattı ♥️ haftamda erken doğum riski yaşamıştım doktor 1 hafta istirahat vermişti biraz dinlen biraz iş öyle geçirdim günleri 37 oldum sakin geçti tam 38 oldu oğluşum durmamaya başladı bende artık sancılar geceleri uyutmayan kasılmalar oluyordu sabahı zor ediyordum yani. En son gittim doktora dedim artık ağrılarıma dayanamıyorum alttan muayene edelim dedi 2 cm açıklık var istersen yatıralım çünkü düzenli sancılarımda vardı ben yok sancımı evde çekmek istiyorum dayanamadığım zaman gelirim dedim zaten hastaneyle evimin arası 15 dk. Peki sen bilirsin dedi eve geldim sanki o sancı yalan gibi. Gitti bütün ağrım sancım 😂😂. O akşam eşimle avmye falan gittik ettik hatta. Neyse 38+3 de yine benim nefesimi kesen sancılarım oldu gittik nst alttan muayene falan evet yine sancım var ama açıklıkta bir ilerleme yok yatış dedi ama ne zaman doğum olur bilemem dedi nöbetçi doktor vardı haftasonuydu çünkü. O an eşime beni devlete götürün dedim. Gittik ve gitmez olaydım gerçekten hayatımın en büyük hatasını yaptım ve ömrümden ömür gitti. Nst cihazı diye bağladıkları bozuk cihaz bebeğimin kalp ritminin azaldığını gösteriyormuş. Başıma on kişi toplandı birden biri damar yolu acıyor biri hava veriyor başımda konuştukları muhabbet bitcoin ya ben can çekişiyorum ödüm kopuyor ettikleri muhabbete bak kadın kadının halinden anlamazmış böyle düşündürdüler ağlıyorum korkudan kızıyorlar ağlama diye gelde yerime geç bakim noluyor. Eşim yengem kapıda hiç haber bile vermediler onlara. Ben eşime resim attım şok oldu noluyor diye siz düşünün. Serumum bitti önüme bir sürü kağıt getirdi imzala neden diyorum sen imzala diyor imzalamadım dedim ben gidiyorum durmam burda kağıdı doldurdum kendi rızamla çıkıyorum diye çıktım. Eve geldim ertesi gün yani 38+4 de nişanım geldi hemen kendi doktoruma gittim ve sabah 8.30 da gel suni sancı destekle başlatalım doğumu dedi. Ağzım kulaklarıma varmış bir şekilde çıktık hastaneden eve geldik dedim bari son evi toplim bir iş kalmasın. Yengelerimle yaptık bütün işleri. Son günlerde sarma istiyordu canım dedim hadi saralım hem hastaneye götürürüz. Tam gece 12 de bitirdik sarmayı. Sırtımı koltuğa yasladım sancım tuttu ama öyle böyle değil ben böyle bir sancı bilmiyorum yani önceki çektiğim sancı değil dedim. Sonra bir rahatlama geldi sonra yine geldi derken sıklaşmaya başladı hemen duşa girdim duşta da 2-3 kere geldi gitti sancım. Saat 3 de artık dayanamayacak gibi oldum yengeme dedim hadi gidiyoruz eşimde uyuyordu uyandırdık hazırlandık derken 3.40 da hastaneye giriş yaptık. Doğumhaneye aldılar hemen açılmaya bakıldı 3 cm içimdende diyorum bu kadar sancıya 1 cm mi açıldı 😂😂 Neyse beni odama aldılar üstümü değiştirdiler o an anladım artık doğuma gelmiştim burdan oğlumla çıkacaktık. Nstye bağlandım o ara damar yolu açıldı kan alındı Kovid-19 testi verdim. Sonra laman yapıldı doktor 20 dk tut dedi. Bende dedim sen o yanındaki 0ı al 2 dk tutsam şükrederim 😂😂 Her neyse ama bu arada benim sancılar daha sıklaştı ve artık duramıyorum. Ebem gelip birazdan pilates topu getiricem hareketler yapıcaz çömelme hareketleri falan içimden diyorum asla çömelmem çömelsem kalkamam 😂😂. Gel önce bi açılmana bakalım ona göre suyunu patlatıcam dedi çatala çıktım bir baktı ŞAKA dedi dedim tamam bişi oldu dedi ki kız bu ne hız tam açıklık hemen doktoru çağırdı beni doğumhaneye aldı suyumu patlattı o ara doktor geldi kız ben sabah 8 gibi bekliyordum bune hız dedi şakalaştık ettik. Ebem nasıl ıkınmam gerektiğini söyledi. Hadi ıkın dedi ben başladım bağırmaya 😂😂😂 Kız niye bağırıyorsun ıkın dedim bağır demedim diyor 😂😂. Bende dizilerde hep bağırıyorlar ya dedim. Ay bir güldük bu arada sancım baya vuruyor yani. Neyse kendimi topladım 5 ıkınmada saat 5.19 da oğlumu dünyamı cennet kokulumu aldım kucağıma o an dedim ki ben anne oldum dimi ? Artık 3 kişiyiz. Çok değişik duygular içindeyim. Hala evladımın yüzüne bakınca bunca zaman boşa yaşamışım diyorum. 21 yaşında gencecik bir anneyimm. Ama çok şükür oğlumla daha güzel büyücez birlikte ♥️ Şimdi yanımda 25 gündür bunun haklı gururunu yaşıyorum. Rabbim geriden gelenlerin yardımcısı olsun. Bir avazda kurtarsın İnşAllah ♥️♥️🤲🏻
sumeyyesevinc_ Alparasinannesii ne güzel anlattın benimde ilk doğumum ve çok korkuyorum 39+3 oldum bir haftadır rüyanda doğum yaptığımı sancı çektiğimi görüyorum sürekli ağlayıp duruyorum
Haticeklc34 Alparasinannesii ilk kez doğum postuna güldüm 😂😂😂😂 Allah sağlıcakla huzurla büyütmeyi nasip etsin 😍😍
Kelebekbusra Alparasinannesii ya ben hiç dogum hıkayelerı okuyan bırı degılım korkuyorum ama ilk senınkını okudum ağladım canım benım ne güzel anne olmussun masAllah size😊
Seda-sedos Ne guzel bi anı bu hem güldürüp hem aglatti rabbim ömrunu uzun sansini bol eylesin insallah bizde kavusuruz kizimla boyle ❤
Alparasinannesii sumeyyesevinc_ Hiç korkma Rabbim öyle yardım ediyorki sen bile inanamıyorsun. İnşAllah bir avazda kurtulursun ♥️🤲🏻
Alparasinannesii Kelebekbusra Allah razı olsun. Hiç korkma. O an öyle bir cesaret geliyor ki bunu ben mi başardım diyorsun 🤲🏻
Rabiamsf Rabbim vatana millete hayırlı evlat eylesin canım. Gözün aydın darısı bizim başımıza inşallah. Covid testini burundan mı yaptılar ya alakasız olacak ama ben covıd testinden korkuyorum 🤪
Plncnr-dnsn Alparasinannesii ne mutlu ne güzel darısı başımıza bende çok korkuyorum açıklığın 5 cm pazartesi suni sancı ile başlatcaz doğumu dedi sancılarım düzensiz çünkü çok gerginim 😔
Alparasinannesii Plncnr-dnsn Hiç korkma ve stres yapma sen yaparsan bebeğinde hisseder bunu. Dua et sürekli ben öyle yaptım. İnşAllah sağ salim kavuşursun yavruna 🤲🏻♥️
HaticeBerkayBalat3103 @Alparasinannesii ayy maşallah size ya çok sevindim adınıza rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin bizleride bir avazda kurtarsın inşallah bende 21 yaşımdayım 35+4 haftalıgız ilk gebeliğim bir avazda kurtulalım inşallah kaç kilo dogdu bebeğiniz? Siz kaç kilo ile doguma girdiniz?
Alparasinannesii HaticeBerkayBalat3103 Allah razı olsun canım ♥️🤲🏻 Oğlum 3.230 doğdu ben 60 la girdim doğuma şuan 27 günlüğüz ve 49 kiloyum