Hulalp bende aynen adetim 2 gün geçince testte öğrenmiştim bir gün sonra doktora gittiğimde daha 4+2 di çok küçüktü kese görünmedi ama çok minik bi nokta gösterip hamilelik var demişti. Hcg değerime bakarak yarın falan gelseydin keseyi görürdük ama garanti olsun bir hafta sonra gel dedi bir hafta sonra keseyi gördük. Keseyi görünce de iki hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedi o zaman da kalp atışını duyduk 😃 o zamanlar meraktan sık sık kontrole gitmek istiyorsun yeni bir şeyler öğrenmek için ama ne kadar sabredersen o kadar iyi oluyo. Hayırlı olsun 😊