34+1 im 2 gün önce doğum sancısı ile hastaneye yattım . Sol tarafımda belimin böbreklere doğru olan kısmında tarif edemeyeceğim kadar berbat bir sancı ile uyandım . Doğru hastaneye gittik. Nst de sancım 90lara vurmuştu . Sabaha kadar bi sürü ilaçla doğumu ertelediler. Benim sancı deneyimim bu oldu.