İyi geceler hanımlar ben hastanede yatıyorum salı gününden beri normalde bebeğim çok hareketli değil yani normal ama nstye bağladıkları an durmak bilmiyor günde 3-4 kere nstye bağlıyorlar her seferinde kalp atışı kayboluyor defalarca 20-25 dakika sürecek işlem 1 saati geçiyor neredeyse acaba cihazdan mı rahatsız oluyor ya da kalp sesinden mi korkuyor siz de nstye bağlanınca böyle oluyor mu hep cihaza doğru vuruyor kaçmaya çalışıyor gibi 🤔