edamutlu12 canım bu haftalarda yanılmalar olabiliyor banada 12+6 da doktorum %80 erkek dedi bi çıkıntı gösterdi ama bu haftalarda kızla erkeğin çıkıntısı aynı olur dedi 17+0 da kontrole gittiğimde %100 kız olduğunu öğrendim 20+5 de detaylı ultrasondaki doktorda kız olduğunu onayladı şuan 22+2 yiz 😊