Bacak aramda 2 haftadır şişlik var geçer diye bekledim ama şu iki üç gündür giydiğim pantolon çizgisine denk geldiginden dolayı sürtünmeden kaynaklı yanma ve acı oluşmaya başladı. Önce sivilce gibi çıktı sonrasında ucu mor ve pembe rengine döndü. Pantolon da sürtünce deri de tahriş oldu. Ama zaten son zamanlarda derinin ucu su toplamışta sönüyormuşcasına yumuşamıştı. Bugün artık acısından dayanamayıp sıktım. Baya bi kan çıktı içinden ama çok ters bir yerde olduğu için aynadan çok göremiyorum ve sıkamıyorum. Kenarında bir siyahlık var muhtemelen kıl diye düşünüyorum. Sanırım ağdadan kaynaklı olarak çıktı
Biraz uzun yazdım ama sizlere sorum şu sıkmamda bir sakınca var mıdır acaba artık acısından duramadığım için sıkıverdim tamamen boşaltamadım içini ama korktumda sizce bir sıkıntı olur mu?