bsrakaradayi elifhdk ben 25. Haftada olmuştum 2.yi , doktoruna danış istersen çok geçmiş senin haftan🙏🏽
Sevinc-Berke elifhdk Ben daha yeni oldum 35+2 36+1 olduk bi sıkıntımız olmadı çok şükür 🥰 Ben doğumdan sonra yaptırmayı düşündüğümü söylerken lafımı böldü doktorum yaptır bekleme dedi onun gebelikle bı ilgisi yok dedi asıl doğumda covid olduğun çıkarsa o zaman sıkıntı dedi. Bende durmadım kontrolümün ertesi günü hemen aşımı oldum.
Terspektif elifhdk 31 haftalığız bugün ilk doz oldum ikinci doz 21 gün sonra dedi 35 haftada filan olurum sanırım
Aysebln elifhdk 31 haftalıkken oldum ilk dozu ikinci doğumdan sonra ol dedi doktor ikinci daha olmadım o yüzden herhangi bir sorun sıkıntı yaşamadım sadece kol ağrısı oldu bir gün o kadar
hamisanne_63 bsrakaradayi zorunlu mu hamilelik de aşı? Ben hiç aşı olmadım doğumdan sonra olmayı düşünüyorum
elifhdk bsrakaradayi ararım ben bugün doktorumu ilki 27 haftalıktım vuruldum sanırım bu ikinci dozum olucak araya tetenoz girince beklettiler beni baya
Bademd hamisanne_63 canm imkanin varsa vurdur bende olmadim doğumdan sonra olurum dedim kendi kendime 34 haftalikken kovit oldum ve kovidim hala devam ederken 36 haftada bebegimi kaybettim kovit yuzunden pihti atmis kordona.sen kac haftaliksin
FatmaB58 Benim ikinci doz bir kaç gün sonra , bugün doktor kontrolum vardı danıştım vurulabilir miyim diye 35+0 ım vurul dedi bana bir sakınca yok dedi
babynil @elifhdk olmanizda skinti olmaz ilk dozsa eger 2.dozuda yaptirdiginizda dogum olmus olur dogumdan sonra antikorunuz olusmaya baslar
elifhdk Aysebln ya doğumdan sonra olunca çocuğu birkaç saat emziremiyorsun dediler olan arkadaşlarım boşa sağıyosun göğsünü ve o sütü vermiyorsun bebeğe döküyorsun bugün arayıp sorayım ben gene doktoruma her ihtimale karşı 2. Benim de
Terspektif Aysebln neden doktorunuz ikinci dozu doğumdan sonra ol dedi acaba özel bi nedeni varmıymış yoksa yan etkisi olur ağırlaşıyorsunuz diye filan mı ?
Aysebln elifhdk onu bilmiyorum duymadım daha önce doktorda herhangi bir şey söylemedi benim kuzenimin eşi iki dozuda emzirirken oldu hiç kesmeden emzirmeye devam etti herkes farklı bişey söylüyor her doktorda farklı bişey söylüyor kime neye inanacağına şaşırıyor insan
Aysebln Terspektif doğuma 2 haftam kaldı o yüzden bir nedeni yok aslında bekledin bu kadar iki hafta daha bekle sonra olursun dedi