Umutduru
Umutduru canım ben çok çektim hala da çekiyorum ağrısını canım çıkıyor resmen,doktoruma sordum önce normal bi çekim sandı tamam dedi onayını aldım 4.aydan itibaren ama ameliyatla alınması gerekiyor,sonra tekrar dişçiye gittim orda uygulayacakları anestezi iğneyi falan verdiler bana doktoruma gösterip onayını imzasını alıp öyle yapabiliriz dediler,doktoruma götürdüğümde pek olumlu cevap vermedi eğer ameliyatla dişimi çektirirsem çektirmeden önde karnımdan 1,2 hafta iğne vurulmam gerekirmiş kendini sıkabildiğin kadar sık eğer çocuktan olmak istemezsen dedi onuda bana riskli gördü pek onaylı olmadı yani bende vazgeçtim,elimde anesteziyle iğneyle evine geri döndüm🤦🏽♀️🤦🏽♀️Ağrıdıkça mecbur parol içiyorum başka çarem kalmıyor🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️Ama Rabbim kimseye acısını vermesin diyorum