Meltemacar hic tedirgin olmayin brn 3 gun dogumhanede suni sanci aldim 4. Gun acil sezeryana girdim.ama.sezeryana girerken hungur hungur agliyodum korktugum icin beni ameliyat odasina aldilar doktorlar geldi hepsiyle tanistik anesteziyi yapacaklari sira bi tane doktor kollarimi tutarak sarildi derin nefes al dedigi anda belden ignemi vurdular hic hissetmedim diyebilirim yaptiklari isslemi tek tek anlatarak yaptilar ayni sirada da anestezi doktoru elimi tuttu sonra bebegimi kucagima verdiler hicbirsey hissetmedim.bu arada sondayi da uyustuktan sonra takiyorlar ayilma odasinda bekletiyorlar sizi biraz sonra odaya aliyorlar 6 saat sonra yurumeniz icin ayaga kaldiriyorlar ben 3. Gun toplamistim kendimi ayaklanmistim yani oyle herkezin abarttigi gibi bel agrisi falan yasamadim sadece bas agrim oldu onun icinde kahve icmem gerektigini soylediler . Karniniza bastirma olayi falanda yok bana yapmadilar sahsen odaya ciktiktan sonra cok cok ufak derecede sanci taktilar vucdun kani bosaltmasi icinmis oda 🙂 kaldigim oda tek kisilikti hemsireler kat gorevlileri falan cok ilgililerdi 2. Dogumumu da orda yapcam insallah