Senemseninle bende geçen gün çok kötü rüya gördüm yeni eve taşındık köpeğim korkuyordu bende onunla yattım daha doğrusu o kafesinde uyudu ben koltukta neyse bi ara bi ayak sesi geldi eşim bana dokunuyor hadi kalk diye dedim ne oldu aşkım diye bir baktım dönemiyorum ne oldu aşkım dedim o sadece hadi kalk diyordu karabasan gelmiş dönemeyince o olduğunu anladım hamile olmadan öncede gelirdi ama uzun zamandır yoktu baya korkmuştum o olduğunu anlayınca yüksek sesle bismillahirahmanirahim dedim hemen dönebildim bir daha tövbe tek uyumam 😂😂 gece bazen eşim beni uyandırıyor ben korkuyorum o bana öyle bakınca diyemiyorum da 😂😂😂