Düşük riskim vardı iğne hap kullandım geçti şükür
Düşük riski olanlar erken doğum riski oluyor uçak bunu tetikliyor diyolar canım sıkıldı doktorumda bana bırakıyor . Rahimde bir kısalma yok ama hafif açıklık var dedi . Uçak kanama yada erken doğum riski yaratır mı