SedanurUnveren Kızlarr bugün doktora gittim 6 haftalık olmasına rağmen ultrasonda gözükmedi, vajinal ultrasonda gözüktü sizce normal mi
miyopmom SedanurUnveren eger alttan bakinca gorunduyse cok sukur her sey yolundadir sadece gec dollenmedir
Esmaonur SedanurUnveren bazılarında geç görülüyor ama eğer vajinal ultrasonda göründüyse sıkıntı yoktur normal
Arelarven1 SedanurUnveren bendede öyle olmuştu canım normal olabilirmiş ama idrara sıkışık gitmek gerekiyormuş gorunebilmesi için bende sıkışık değildim o yüzden dedi doktor hem ben 7 haftalıkken göremedik vajinal ultrasonla gördük ve kalp atisini duyduk. Sende idrara sıkışık değilsen belki ondandır
Asli0611 Benn 7. Haftaya doğru ultrasonda göründü oda alttan muayenede ptesi 9. Haftaya giricem ve hala bebek görünmedi😣
SedanurUnveren Arelarven1 doktor idrara sıkışık gel falan demedi ama bilmiyorum 15 gün içindr tekrar gideceğimm
Mihribancglr SedanurUnveren çok çok normal genelde bu haftalarda sadece kese görünüyor 🥰 sağlıkla gelsin inşallah bu arada erkek olacak gibi hissettim bir an 🙈🥰 cinsiyet öğrenince bana söyle olur mu
SedanurUnveren Mihribancglr inşallah teşekkür ederim güzel dilekleriniz için🙏 Herkes erkek olacak diyor bakalım artık tabiki söylerm🙏
Browniee Normal benimde öyle oldu ilk iki ayım hep doktor vajinal baktı ultrason olarak üstten görünmedi geç döllenmeydi merak etmeyin büyüyecek ileride üsttende görünecek güzel beslenin bebeğiniz sağlıklı olsun
12eylul Canim bundan 1 ay önce bizde 6 haftaliktik ayni senin gibi oldu alttan gozuktu 8 haftalik gittim kalp atisinida duyduk karindanda gozuktu bebiş için rahat olsun herşey normal Allah saglikla kucagina almayı nasip etsin 🌸🤲
Arelarven1 SedanurUnveren banada dememişti canım işte hiç mi sıkışık değilsin sen dedi hayır öyle birşey demediniz bende bilmiyordum dedim sıkışık olsan görürdüm dedi zaten geç döllenme var sende dedi vajinal ultrasonla bakicam dedi o şekilde görebildik ve duyabildik kalp sesinide 15 gün sonra idrara sıkışık git derim ama siz bilirsiniz tabiki