deno1 Tecrübelerinizi yazın bugün doğum yaptım 32 haftada beslenmiyor suan entube solunum sıkıntısı var tahmini nezaman beslenir normal mi
neslican0644 deno1 25 gün önce 28+2 de doğum yaptım hala küvez de bebeğim. Entübe olmadı ama solunum cihazına bağlı tek başına nefes alamadığı için. Biz de anne sütüne hemen başlandı hala da sadece anne sütü ile dewam ediyorlar. Çok geçmiş olsun. Rabbim şifa wersin evlatlarımıza
Ayselplt deno1 canım ben de Perşembe günü 36+2 de doğum yaptım bebeğim yeni doğan ünitesinde kucağıma alamadım daha sadece 2 defa gördüm öyle uzaktan. Bebeğimde de solunum sıkıntısı var 7-10 gün arası kalıcakmis. İnşallah bebeğimize biran önce sağlıklı bir şekilde kavuşuruz.
Gamzekvr Bende 2 gün önce doğum yaptım,bebeğim içerde su yuttuğu için şimdi yeni doğanda , 2-3gune gelicek inşallah. Rabbim şifa versin hepsine deno1
Gulper Bende geçen hafta 28+5 ken doğum yaptım benimde bebeğim 1 hafta entübe deydi solunum sıkıntı su vardı şimdi iyiymiş çıkardılar 2 gündür damar yolundan anne sütüne besliyor lar ne zman çıkar bende hastane yolu bekliyorum
Zuzu04 Bizde yiğenimizi bekliyoruz 3 gün önce doğum yaptı oksijen sıkıntısı vardı geçti çok şükür ama kan şekeri düşükmüş onu düzenlemeye çalışıyorlar Allah tüm bekleyenlerin yardımcısı olsun sağlıkla kavuştursun inşallah 🙏🏻
deno1 Ayselplt haftada iyimis aslında kısmet işte gireceği varmis kac kilo doğdu beslenme yapıyorlar mi
neslican0644 Esrabahar 1 hafta boyunca bebek tek bir yerde kasılıyordu ve en sonunda kanamam oldu o yüzden de erken doğuma alındım
Esrabahar deno1 nasıl siddetli sancilarmiydi sancı geldikten kaç saat sonra doğum oldu benim gideceğim hastane 2 saat uzaklıkta korkuyorum yetisirmiyim diye
deno1 Esrabahar yetisirsin canım ama baş geliş olursa bilemem benim popo gelisti 12 saat sanci cektim hastaneye gelince açıklık vardi popodan geldiği için cikamamisti