ArzuOguz61 Kızlar ikinci gebeliğim karnımda bebeğim toplanıp duruyor alttan baskı yapıyor bana devamlı sancım oluyor ara ara ama yoğun değil hastaneye gitmeli miyim .?
Saadet14 ArzuOguz61 Bende 33 haftalıgim aynilari oluyor. Erken dogum riskimde var yarin gidecem özele ya sen de git bence
Mubahkorkmaz Kızlar günaydın bendede çok kötü bir sancı var 33 haftalığım acaba normalmi ağlıyorum sancıdan
gozdekrks Mubahkorkmaz bi doktora gidin 33 hafta bitmeyen ağrılar demekki bende 34 e girdim ama.bu hafta ağrıdan öldüm inşallah birseyiniz yoktur yalanci sancidir 😔
Saadet14 Mubahkorkmaz 33.hafta cok zor geçti bu gece 34 olucam bakalim her hafta farkli geçiyor bu hafta nasıl olucak 🥺