Sssssyyyy 2 ay daha olsa tam 6 yıl olcak. İlkinde sanırım yaştan kaynaklı biraz daha kolay ayaklanıp yürümüştüm bunda ilk ayağa kalkış zor geldi pek yürüyemedim ama ikinci denememde çok daha rahattım. Aslında herşey ağrı kesicilere bağlı diye düşünüyorum onlar etkili olursa hareket etmekte kolay oluyor