Benim oğlumun adı Baran:) çok tombul tatlı bi bebekti doğumdan sonra annemlere gittim kız kardeşim bebeğime baktı Barış Barış diye çağırmaya başladı, ya neden Barış diyorsun onun adı Baran dedim vallah Barış ismi daha çok yakışıyor dedi o gün bu gündür oğlum 8 yaşında Barış diyoruz ağzımıza takıldı:) geçen gün yine gittim anneme Barış Barış diye sesleniyorum aynı kız kardeşim bu sefer demez mi niye Barış diyorsunuz çocuğa onun adı Baran Barış yakışmıyor:) töbe bismillah kız biz senin yüzünden Barış dedik bu çocuğa şimdi sen mi bize kızıyorsun:) inkar etti hayır ben Barış demedim dedi:) oğlumun adı Barış kaldı oda Barış ismini seviyor 😘😅😅