ikincim253 arkadaşlar idrar yollarımda enfeksiyon var dedi doktor tek kullanımlık bi ilaç verdi ama sanırım geçmedi çünkü hala kasık ağrım ve koku var . doğal olarak kullandığınız bir şey oldumu
Polenpolen52 ikincim253 ıkı lıtre su iç duzelır, ertesı gun yıne iç , birkaç gun iç, bunun tek cozumu aşırı su içmek, hemen duzelır, hatta cokccok fazla ıcersenız uzun sure bbıdaha enfeksıyon olmaz ben cok çektim
yeliz007 ikincim253 Aynı durum bende de var canım 8 haftalık hamileyim bugün çok sık idrara çıktım en sonunda kan geldi hastaneye gittik bir şey yokmuş idrarıma bakılacak banada tek kullanımlık ilaç verdi hatta şimdi içtim 😀
ArenAsilmomm ikincim253 bende de gebelikten önceden beri kronik enfeksiyon vardı şimdi yine acısını çekiyorum bugun doktora gittim antibiyotik ve suya karışan ilaçtan verdi koca bir şişe günde 3 kez 😒😒😒
Caglaa_ ikincim253 kizilcik meyvesinin koruyucu etkisi varmis 37. Haftadayim su an bi cok kez yasadim hamileyken hatta ilacin yaninda gida takviyesi olarak kizilcik icerikli bi vitamin verdi doktorum
Mucizem-1221 Bende o ilacı şimdi içtim siz nasıl kullandınız eczacı lavaboya git ardından bunu kullan ve üstüne bol su içip tekrar lavaboya git dedi ? Sizede dedimi
ikincim253 Mucizem-1221 doktor yazarken demişti bana yatmadan önce iç yat 4 saat tuvalete çıkmaman gerek demişti bende o şekilde yaptım hatta zor dayandım 4 saat 😄
Ceysii01 ArenAsilmomm banada manurol toz, ve infex 200 antibiyotik hap verdi bakiyorum herkese augmentin vermişler benim enfeksiyonum daha cok kanda
iremahsen ikincim253 bol su v ıhlamur la iyi oldum bende 4-5 gün sürdü böbreğim ağrıyordu sıcak su torbası iyi geldi
Caglaa_ Ege25 henuz degil :) 10 15 gunum var solgar cranberry ismi normal.vitamin takvise ilac degil ama yinede mutlaka doktorunuza danisin. tadimin cig yemislerinde kurusu da onuda yiyebilirsiniz
Ceren_01 ikincim253 her lavabodan sonra sirkeli su ile pamuk yardımıyla bölgeni temizle canım iç çamaşır giyme birkaç gün ve bol su iç atlatırsın insallah