Kızlar serklajdan sonra enfeksiyon kapmıştım, antibiyotik kullandım, değerler düzeldi. Ancak doktorum tekrar test istedi bugün yaptırdım her şey yine pozitife dönmüş çok moralim bozuldu. O kadar su içmeye, dikkat etmeye nasıl oluyor durduk yere… Yaşayan, önerisi olan var mı nasıl geçer bu enfeksiyon? 27. Haftamdayım