FatmaSalam ben az önce bi kaç yazı okudum su anda 40+4 ve bebeğim 4 kg üzerinde
Hala normal bekliyorum kendi istegimle . Ama 1.hemeroid oluyormuş normal doğumların çoğunda 2. Dikişler çoğu zaman açılıyormuş ve boşluk oluşuyormuş o bölgede 😢😢😢😢 ben bunları okuyunca mahvoldum. Sezaryenden korkuyorum ama galiba ağlaya ağlaya girecem sezaryene bunlari yasamak istemiyorum tuvalete cikmak ayri dert diyorlar ama sezaryende çok zor insan iki büklüm yuruyemiyo acı çekiyo
...