Ilayda_masal Iyi aksamlar 23+4 haftalik hamileyim bebeğimin vücudu 20 haftalıkmış ve suyu eksikmiş bebeyimden sıvı istediler almamız lazım doğu sendromu olabilir dediler benim gibi olup yaptıran varmi😔
Ilayda_masal izmirlitazeanne görüştüm özele bile gittim aldır dedi pazartesi alınacak ama çok endişeliyim ya bebeyime bisey olursa
gozdekrks Ilayda_masal o kadar çok aldıran var ki sıvı kotu düşünme günde belki hastanede 10 kişiden alınıyor birsey olmuyor stres skinti yapma sadece sen bu durumda değilsin oyle dusun 10 dklik işlem bebegin seni hissediyor onunla konuş oda panik yapmasin
izmirlitazeanne Ilayda_masal öncelikle sıvı almak bebeğinize zarar vermez ama bu stres onu kötü etkileyebilir. Gönlünüzü ferah tutun Allah’ın izniyle hiç bişeycik olmaz. Suyunuzun artması için her gün havuç suyu için armut yiyin bunları öneriyorlar