Hatice1anne Selamlar Haftamın içindeyim. Bu akşam karnımın alt kısmında bir şişkinlik gerginlik arası bir şey hissediyorum bebek hareketine benzer his de var bununla beraber kalbimin ara ara hızlı hızlı attığını hissediyorum bu durumu yaşayan var mıdır
okuyor Hatice1anne ilk 16. Haftanın sonlarında yaşadım. Uzanincs resmen kalbim güm güm atiyor. 18. Haftadayim haftada iki üç kere oluyor hala.
mercimeginanne Hatice1anne bana doktorum sadece gebelikten sonra olduysa normal demişti. (Hani gebe kalmadan önce de olmuyorsa)
MinnieMouse Hatice1anne vucut iki kisilik kan pompaladigi icin carpinti oluyo canim. Tansiyonunla ilgili skntin yoksa bi zarari olmaz. Yine de doktorunla paylas durumu
Hatice1anne okuyor evet bende özellikle sırtüstü uzandığımda oluyor yan dönüyorum biraz daha iyi hissediyorum
Hatice1anne Çok teşekkür ederim arkadaşlar . Yarına randevu aldım ne olur ne olmaz diye o vakte kadar bir nebze içim rahatladı
Nursam_3 Bende 16. Haftadyım ve bendede zaman zaman kalbim çok hızlı atıyor . Bende endişe içinde oluyorum pazartesi doktora soracağım