Giizems Merhaba kızlar defactonun malı nasıl sizce bir kaç parça birşey aldım 1 hastane çıkışı. 1 adet 1-3 tulum, 2 adet üst 3-6 ay 3 takım 6-9 ay aldım fikirlerinize ihtiyaçım var
-a3008- Giizems bende defaktodan 6-7 parça aldım hastane çıkış setleri pijama vs. Çok kaliteliler indirimden çook uyguna almış oldum. Kalıpları grnel olarak bir tık büyük hastane çıkışları 1-3 ay. Ben bir iki tane de yenidoğan alcam yeter diye düşünüyorum
Giizems GamzeCan kalıpları nasıl bazıları çekiyor gibisinden birşeyler yazmış bende bilerek alt üst 6-9 ay aldım en azından katlarım diye 🌸
GamzeCan Giizems ben çekme yaptığını görmedim kumasıds cok güzel yumsacık solmuyor renkler cok kaliteli 🥰
GamzeCan Giizems yaa hemen büyüyolar ama kalıpları biraz normalden büyük oldugundan ilk doğdugunda büyük gelebilir☺️