Biontech oldum 33 haftalıktım galiba doğumdan 10 gün sonra da ikinci dozu oldum. Doktorum sinavac olana kadar su iç daha iyi dedi. Ben sinovac olmayı düşünüyordum ama hiç önermedi. İnşallah hastanede bir şey olmaz çok geç aldım doktorların kararsızlığı yüzünden.